Інтерес до однолітків виникає у дітей рано, але їх перші контакти короткочасні і часто ускладнюються тим, що вони не вміють враховувати інтереси і стану один одного, деколи сприймають однолітка як неживий об’єкт, сваряться через іграшки, “борються” за увагу до себе дорослого . Негативний досвід взаємодії дітей, може створювати атмосферу нервозності, конфліктності, викликати у найбільш чутливих стійке небажання спілкуватися з ровесниками. Тому педагоги повинні прагнути до створення сприятливого емоційного клімату в групі, допомагати дітям налагоджувати позитивні стосунки. Досвід показує, що в групах навіть дітей, де приділяється особлива увага їх спілкуванню, малюки життєрадісні, мало сваряться, люблять спостерігати за грою однолітків, вміють грати поруч або разом один з одним. Саме тому у Грушівській гімназії на постійній основі проводиться робота з покращення спілкування між дітьми.
Під час години спілкування з елементами тренінгу”Зрозумій іншого” у 2 класі, проведеної класним керівником Анастасією Чмир, учні мали можливість відпрацювати навички комунікації: слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову жестів», розвивати щирі і доброзичливі манери спілкування, вміння долати сором’язливість. Діти вчилися знаходити спільну мову з однокласниками, розуміти емоції один одного та співпереживати, що, в свою чергу, убезпечить усіх учасників навчального процесу від однієї з поширених шкільних проблем – буллінгу.