26 липня 2022 року на базі Грушівського дитячого садка учителем 1 класу Анастасією Володимирівною Чмир проводилося друге розвивальне заняття «Подорож цеглинки LEGO».
Перед роботою з цеглинками LEGO, вчитель провела комплекс кінезіологічних вправ. Відомо, що формування мовлення дитини розпочинається тоді, коли рухи пальців рук досягають достатньої точності. Якщо пальчики недостатньо розвинені, це ускладнює оволодіння дитиною навичок письма, читання і трудовими навичками. Використовуючи кінезіологічні вправи не лише покращується навчання, також дітки вчаться краще володіти своїми емоціями, поліпшується їх емоційний стан. Кінезіологічні вправи допомагають вирівняти роботу правої і лівої півкулі головного мозку, формують увагу і пам’ять, сприяють кращому орієнтуванню в просторі, адаптації в навчальному процесі. Були проведені такі вправи:
- постукати кистю правої, лівої руки по столі;
- зміна положення рук (ребро-кулак; долонька-кулак);
- вправа «Дзвінок»;
- натискання випрямленими пальцями однієї руки на іншу;
- стукати пальчиками по столі по черзі;
- вправа «Фотоапарат»;
- вправа «Вухо-ніс»;
- підйом олівця двома пальчиками;
- «Доторкнися одночасно».
Далі дітки знайомилися з цеглинками LEGO (6 цеглинок), виконували вправи:
- на розширення поля зору;
- вправа «Неіснуюча тваринка»;
- вправа «Зроби як я»;
- вправа «Збудуй не скріплюючи»;
- «Передай цеглинку»;
- «Говоримо і будуємо»;
- вправа «Запам’ятай».
У кінці заняття розвивали та зміцнювали м’язи рук, а саме розфарбовували малюнки, обговорюючи їх зміст.
Далі естафету в роботі з дітками прийняв учитель фізичної культури, який спочатку пригадав пройдений матеріал минулого заняття, а також проводив ігри на розвиток мислення, спритності, використовуючи найпростіший інвентар. Дітки показали свої вміння, всі спроби виконати завдання були вдалими.
І цього разу всі отримали задоволення від занять, активно відпочили, збагатили словниковий запас та здобули нові вміння та навички.