
План
заходів, спрямованих на профілактику та протидію булінгу
в Грушівській гімназії Первомайської міської ради
у 2025/2026 н.р.
№ з/п | Зміст | Терміни виконання | Відповідальні |
1. | Розробити порядок подання та розгляду заяв, реагування на випадки цькування в закладі | вересень
2025 р. |
Адміністрація закладу |
2. | Година спілкування «Агресія як прояв насильства» | Вересень
2025 р. |
Класний керівник 5 класу |
3. | Анкета «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг». | Листопад 2025 р. | Педагог-організатор |
4. | Проходження безкоштовного курсу «Безпечне середовище» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS») | Протягом року | Педагоги закладу |
5. | Інформаційна робота через інтернет-сторінки | Протягом року | Адміністрація закладу, педагог-організатор |
6. | Сприяти взаємодії з підрозділами ювенальної поліції, ССД, соц.службами для роз’яснення наслідків противоправної поведінки | Протягом року | Заступник директора, педагог-організатор |
7. | Практичне заняття «Профілактика булінгу, кібербулінгу в учнівському середовищі» | Січень 2026 р. | Кл.керівники 6-7 кл. |
8. | Година спілкування з демонстрацією відеоролика «Розірви коло», та «Проти психологічного насильства» | Лютий 2026 р. | Кл.керівник 8 кл. |
9. | Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини | Протягом року | Кл.керівники |
10. | Тренінг для педагогів «Конфлікти – це норми життя?»» | Березень
2026 р. |
Адміністрація закладу
Педагог-організатор |
11. | Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків (1-4 класи) | Протягом року | Кл. керівники |
12. | Неконференція «Формування навичок толерантного спілкування» | Протягом року | Кл. керівник 9 кл. |
13. | Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» | Квітень 2026 р. | Педагог-організатор |
14. | Конкурс-виставка плакатів на тему Шкільному булінгу скажемо – Ні!» | Травень
2026 р. |
Вчитель обр.мист. |