Вивчення рівня адаптації учнів 5 класу у закладі

П’ятий клас – це не тільки новий етап у навчання, це і новий етап у розвитку особистості.
Період адаптації школярів у 5-му класі – один із найважчих етапів шкільного навчання. Це обумовлено збільшенням навчального навантаження, зміною режиму дня. Різними вимогами з боку вчителів-предметників, зміною стилю спілкування вчителів із дітьми.
Адаптація під час переходу учня від початкової школи до основної є процесом взаємодії особливості учня й освітнього середовища основної школи, в результаті чого встановлюється оптимальне відношення можливостей, нахилів , інтересів, знань, умінь і навичок школяра, отриманих на попередньому етапі навчання, виховання і розвитку, а також умов освітнього середовища.
На початок поточного року в класі навчається 12 учнів.
За 2 місяці навчання учні показали не погані результати. В цілому діти намагаються вчитися на такому ж рівні знань, як це було і в початковій школі.  Класний керівник постійно підтримує зв’язок з батьками учнів і телефонує їм, якщо це потрібно.
Більшість учнів 5-го класу організовані, виконують домашні завдання, але є деякі учні класу, які забувають записувати домашні завдання в щоденник.
Більшість дітей вміють добре висловлювати свою думку, мають хороший лексичний запас та пам’ять. Серед дітей спостерігається бажання вчитися добре, але лінь дає свої результати.
Діти приймають активну участь в шкільному житті, виступають на концертах і беруть участь у заходах. Діти, в незалежності від їх поведінки, дуже чуйні, дружні та відповідальні. Відкликаються на прохання допомогти.
В класі переважає дружня атмосфера.
Підсумовуючи все сказане, можна зробити висновок, що адаптація учнів пройшла успішно. Діти готові до навчання в основній школі, готові й надалі брати активну участь в житті школи та класу.