Звіти з дистанційної роботи

Звіт про роботу
вчителя інформатики Алєксєєнко В.П.
під час карантину з 12. 03 по 07.05.2020 року

За період карантину здійснювалася навчально-виховна та самоосвітня робота діяльність.
Проводилася робота із шкільною документацією, робочим зошитом, перевірялися виконані роботи, складено план індивідуальної роботи під час карантину.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  1. Розробив опорні конспекти для учнів 2-9 класів з інформатики. Для здійснення обміну навчальними матеріалами використовую електронну пошту, веб-сайт закладу, спільноти в соціальних мережах. Передавав класним керівникам для виконання учнями.
  2. Переглядав вебінари, конференції про організацію дистанційного навчання.
  3. Спілкувався у Вайбер та телефонному режимі з батьками та учнями, перевіряла домашні завдання.
  4. Перегляд відео-уроків на сайті «На Урок» «Рада» та інші телеканали.
  5. Навчання з учнями 5-9 класів здійснював у дистанційній формі.
  6. Пройшов курси «Цифрові навички для вчителів» і успішно здав фінальне тестування на Національній онлайн-платформі з цифрової грамотності.
    Щодня, за розкладом учні отримували завдання. Рекомендації чи відео уроки. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням вчителя. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення чи проходили тестування на сайті «урок» Якщо діти не мали доступу до інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі. Також проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів.
    Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину. Опрацьовано Методичні поради щодо організації освітнього процесу.

Звіт учителя історії, правознавства, географії про дистанційне навчання під час карантину Брагар Т.П.
Відповідно до переведення навчальних закладів на дистанційну форму навчання, з метою забезпечення права громадян на отримання базової загальної середньої освіти з учнями 9 класу була проведена така робота:

  1. Проведено Інструктаж батьків та учнів щодо організації дистанційної форми навчання під час карантину та надання роз`яснювальної інформації щодо виконання завдань дистанційної форми навчання у Viber -групах . Створено групи-вайбер з класом і батьками.
  2. Проведено Онлайн консультації з учителями, учнями, батьками з питань дистанційного навчання.
  3. Складено індивідуальний план роботи дистанційного навчання на період карантину.
    В 9 класі -8 учнів. Дистанційним навчанням охоплені всі.

Використовую такі форма проведення дистанційного навчання: 5 учнів- працюють в групі- вайбер, скайп. Троє- в телефонному режимі.
Учні ознайомлені з графіком проведення онлайн уроків по телебаченні.
Завдання по предметам учні отримують через шкільний сайт і окремо вчителями в групи по класам.
Виконані завдання учні надсилають на електронну пошту вчителів, або на особистий номер вчителя у вайбер. Роздруковую письмові роботи, перевіряю, аналізую в телефонному режимі.
Використовую для перевірки засвоєння знань тестування платформи « На урок com ua».

Звіт
вчителя природничого циклу
Василевської О. В.
про виконану роботу під час карантину

За період карантину з 12.03.2020 – 11.05.2020 була здійснена освітня та самоосвітня діяльність з учнями старших класів з предметів природничого циклу. За цей час було впорядковано папки конспектів уроків, створено портфоліо вчителя, проводилася робота із шкільною документацією, робочим зошитом , дистанційно перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час карантину.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  1. Моніторинг стану здоров*я учнів класу.
  2. Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео – аудіо супроводу пояснення матеріалу для учнів 5 – 9 з предмету природничого циклу класу.
  3. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 8 класу в онлайн – режимі.
  4. Перевірка виконаних завдань.
  5. Пошук цікавих матерів для учнів з предмету природничого циклу. Навчання з учнями 8 класу здійснювала у дистанційній формі. Було створено групу батьків та учнів 8 класу у Viber. Учні отримували завдання які можна було знайт на сайті школи переходячи за посиланням: http://grush.raiosvita.mk.ua/dystanczijne-navchannya-dlya-uchniv-1-9-klasiv-na-period-karantynu/. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням вчителя. Виконані завдання учні фотографують та відправляють на перевірку у приватні повідомлення чи проходили тестування на сайті «На Урок» та «Всеосвіта». Цікаву інформацію та завдання учні можуть знайти за посиланням: https://learningapps.org/1265284 . На сайті YouTube учні знаходили цікаві уроки та інформацію:
  6. https://www.youtube.com/watch?v=VUTiBlHwE5M
  7. https://www.youtube.com/watch?v=wcadxu_iXZU
  8. https://www.youtube.com/watch?v=gLVTsXIMjWU
  9. https://www.youtube.com/watch?v=-PxQBRVKXzE
  10. https://www.youtube.com/watch?v=V3_k6INHhP0
    Цікаві досліди учні 5 класу зможуть побачити на сайті: https://ukrlitera.ru/index.php/gdz/gdzprir/praktichni-roboti-i-doslidi-z-prirodoznavstva-5. Учні 6 – 9 класів можуть пограти в онлайн ігри з біології та хімії такі як: « Павук полює на комах», «боротьба з страшними вірусами», «Розмноження грибів» або ж « Хімічна лабораторія» які можна знайти за посиланням https://freeplayonlinegame.com.ua/biologiya_tag.html . Також цікаві кросворди, ребуси ігри та вікторини можна знайти за посилання: http://nataboyko.blogspot.com/p/blog-page_90.html .
    Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі.
    Також проводилася робота з батьками 8 класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця», «Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися».

Звіт вчителя математики і фізики
Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Дуденко Ж.І. на період карантину
Як класний керівник 7 класу на початку карантину в телефонному режимі провела бесіди з учнями про правила дистанційного навчання. В 7 класі навчається 16 учнів. З 15 учнями класу та їх батьками зв’язок підтримується через створену групу «Вайбер» . Навчальні завдання учні отримують на сайті школи, та в групі. З 1 учнем зв’язок здійснюється в телефонному режимі.
Виконані роботи учні пересилають по «Вайберу», – 10 учнів, 4 учні виконані роботи надсилають на електронні пошти вчителів – предметників.
Учні були повідомлені про проведення онлайн уроків, ознайомлені з їх графіком .
Для роботи з учнями використовую платформу « На Урок» https://naurok.com.ua/
Учні отримують контрольні роботи, тести, виконують домашні завдання. Виконані роботи роздруковуються , перевіряються , роздруковуються і зберігаються у папках « Зворотного зв’язку»

Звіт про роботу вчителя 4 класу
під час карантину в умовах дистанційного навчання
Заудальська В.Д.

За період карантину (12 .03. 2020 – 08.05.2020р.) здійснювалася навчально – виховна та самоосвітня діяльність.
За цей час було впорядковано папки виховних заходів, систематизовано методичні матеріали, створено папку майбутніх першокласників, проводилася робота із шкільною документацією (класним журналом, плани), перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час карантину.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:
1.Моніторинг стану захворюваності учнів класу.
2.Розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та відео супроводу пояснення матеріалу для учнів 4 класу.
3.Індивідуальні консультації для батьків та учнів 4 класув онлайн – режимі та телефоному режимі.
4.Перевірка виконаних завдань.
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі .
Навчання з учнями 4 класу здійснювала у дистанційній формі. Було створено групу 4 класу у Viber.До цієї групи війшло десять учнів у кого є доступ до інтернет мережі.А шість учнів працювали у телефоному режимі. Щодня, учні отримували завдання, рекомендації чи посилання на відеоуроки.З математики :https://youtu.be/MepzwfMfjfE , https://youtu.be/04E15bzIAAg , https://youtu.be/0hkr18iM7Z8, https://youtu.be/siC9T4dfgFY.З літературного читання: https://youtu.be/_dpjD3JskWk ,https://youtu.be/ggpw3va9kBc.
З украаїнської мови : https://youtu.be/yuIQ3Ay30uw. З природознавства https://youtu.be/N0t7t8IlzLE.https://youtu.be/tMqeSX1MNj4.https://youtu.be/172gjC5nTX4 . З Я усвіті https://youtu.be/UtEOvUNKFOY. З основ здоров’я https://youtu.be/Kgk5aa6A4rw .Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення . Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі.
Також проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. Проводилися індивідуальні бесіди : «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця»,«Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися», «Наше дозвілля» та інші.
Протягом даного періоду працювалося над самоосвітою.
Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем , що їх цікавили. Індивідуальний план роботи виконано.

                    Звіт  вчителя початкових класів Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів Славінської Світлани Петрівни про роботу під час карантину з 12.03.2020р.по 08. 05.2020р.

За період карантину (з 12.03.по 08.05.2020року) здійснювалася навчально-      виховна та самоосвітня діяльність.      

    Було впорядковано папки класного керівника,виховних заходів  та самоосвіти;систематизовано дидактичні матеріали;виготовлено наочність для роботи в НУШ;проводилася робота із шкільною документацією;перевірялися зошити;складено план індивідуальної роботи під час карантину.

   Згідно плану індивідуальної роботи проводилося:

1) моніторинг стану захворюваності учнів класу;

2) розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та аудіо супроводу   пояснення матеріалу для учнів 1 класу;

3) індивідуальні консультації для батьків та учнів 1 класу в умовах навчання в дистанційній формі( в телефонному режимі);

4) перевірка виконаних завдань.

Навчання учнів здійснювалося у дистанційній формі.Було створено групу 1 класу у

Viber (7 учнів).Щодня,за розкладом, учні отримували завдання та рекомендації.Якщо вивчалася нова тема,то вона супроводжувалася аудіо поясненням вчителя.    Надавалися посилання на відеоуроки(математика:    https://youtu.be/_0nV7rO2UE8 , https://youtu.be/7wUteZr_vdg.

навчання грамоти: https://youtu.be/n749yqJNbl4 ;я досліджую світ https://youtu.be/aUu-hn8h8P0

 Виконані завдання батьки фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення. Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету,тоді завдання та щоденні консультації надавалися  в телефонному режимі(2 учні).

Також проводилася робота з батьками класу: бесіди «Як працювати в умовах карантину з дітьми?», «Короновірус,що про нього потрібно знати і як захиститися.», «Дозвілля дитини під час карантину»

Протягом даного періоду працювала над самоосвітою:

  1. вивчала досвід вчителів НУШ;
  2. опрацювала методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в умовах карантину та ведення шкільної документації;

3) систематично опрацьовувались статті на сайтах «НУШ», «На урок» та інші.

4) поповнено папку самоосвіти новими публікаціями про НУШ.

                    Звіт  вчителя основ здоров ‘я  Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів Славінської Світлани Петрівни про роботу під час карантину з 12.03.2020р.по 08. 05.2020р.

За період карантину (з 12.03.по 08.05.2020року) здійснювалося    навчання у дистанційній формі.Щотижня, за розкладом,учні отримували завдання та рекомендації ,які розміщувались на сайті школи та у соціальній мережі Viber.

     Надавалися посилання на відеоуроки https://youtu.be/wZri5fsfM2U  , https://youtu.be/OsKjeI9P-34, https://youtu.be/DEdSqyBY368, https://youtu.be/6Zv69zdBEWk ,  https://youtu.be/qjcDr7H1ytI , https://youtu.be/y9oY0TByJ0M  , https://youtu.be/6xtn-j8pe0A, https://youtu.be/IPclxmKERZU , https://youtu.be/9hZ9UScrVVs , https://youtu.be/5l0gOxR1aCo  , https://youtu.be/VU0WiFZK7HY, https://youtu.be/x6RsUCp4hJk  , https://youtu.be/9FE0RAyEqw4 .

    Було впорядковано та систематизовано дидактичні матеріал,виготовлено наочність для роботи на уроках,проводилася робота із шкільною документацією,перевірялися роботи учнів;складено план індивідуальної роботи під час карантину.

   Згідно плану індивідуальної роботи проводилося:

1) розробка і розміщення у соціальній мережі Viber завдань та аудіо супроводу   пояснення матеріалу для учнів 5-9 класів;

2) індивідуальні консультації для учнів 5-9 класів в умовах навчання в дистанційній формі( в телефонному режимі);

3) перевірка виконаних завдань.

  Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення. Якщо ж діти не мали доступу до Інтернету,тоді завдання та консультації надавалися  в телефонному режимі.

Протягом даного періоду працювала над самоосвітою:

  1. вивчала досвід вчителів основ здоров ‘я,2) опрацювала методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в умовах карантину та ведення шкільної документації;3)поповнила папку самоосвіти новими публікаціями.

Звіт про роботу
вчителя української мови та літератури Сухотіної Світлани Петрівни
під час карантину з 30. 03 по 07.05.2020 року

За період карантину здійснювалася навчально-виховна та самоосвітня робота діяльність.
З по було впорядковано папки виховних заходів, систематизовано атестаційні матеріали, створено порт фоліо вчителя, проводилася робота із шкільною документацією, класним журналом, робочим зошитом, перевірялися виконані завдання, складено план індивідуальної роботи під час карантину.
Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося: 1. Моніторинг стану захворюваності учнів класу

  1. Розробила опорні конспекти для учнів 5- 9 класів з української мови та літератури. Передавала класним керівникам для виконання учнями.
  2. Переглядала вебінари, конференції про організацію дистанційного навчання
  3. Спілкувалася у Вайбер та телефонному режимі з батьками та учнями, перевіряла домашні завдання
  4. Переглянула вебінар « Українська мова та література: ідеї та досвід викладання» (03.04 .2020)
    https://urokok.com.ua/class-leaders/1634-zvit-zrazki-pro-robotu-pid-chas-karantinu-klasnogo-kerivnika-u-formi-distanciynogo-navchannya.html
  5. Перегляд відео-уроків на сайті «На Урок» «Рада» та інші телеканали.
  6. Навчання з учнями 5-9 класів здійснювала у дистанційній формі. Щодня . за розкладом учні отримували завдання. Рекомендації чи відео уроки. Якщо вивчалася нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням вчителя. Виконані завдання учні фотографували та відправляли на перевірку у приватні повідомлення чи проходили тестування на сайті «урок» Якщо діти не мали доступу до інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надавалися дітям в телефонному режимі. В 6 класі 12 учнів, із них 3 учням надавалися завдання в телефонному режимі. Мілько В. Смірнов С. ВасильченкоА.
    Також проводилася робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів.Проводилися індивідуальні бесіди; «Організація робочого місця», «Короновірус».Протягом даного періоду працювала над саосвітою:
  7. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.
  8. Опрацьовано Методичні поради Щодо організації освітнього процесу.


Звіт
вчителя початкових класів
Грушівської ЗОШ І-ІІ ст.
Чмир Анастасії Володимирівни
про пророблену роботу
під час карантину на період
з 12.03.2020 р.

На період карантину з 12.03.2020 р. освітня діяльність педагогів нашої школи здійснювалася у дистанційному режимі. Я, як керівник 2 класу НУШ, також працюю у дистанційному режимі. З самого початку карантину (з 12.03.2020 р.) у дистанційному режимі з батьками та учнями було проведено бесіду про заходи щодо запобігання захворювання на корона вірус COVID-19 на тему: «Корона вірус, що про нього потрібно знати і як захиститися» та бесіду «Як працювати в умовах карантину?».
Перш за все мною було складено план дистанційної роботи на період карантину з 12.03. по 03.04. 2020 р. (перший період карантину, і далі за періодами…), у якому прописала роботу освітню та самоосвітню. Для охоплення всіх учнів дистанційним навчанням обрала декілька форм роботи (соціальних мереж): Viber (75%), Instagram (6%), Facebook Messenger (6%), телефонний зв’язок (13%). У створену раніше групу Viber «Другий крок у НУШ», кожного дня, відповідно до розкладу розміщую завдання з предметів, та відео-аудіо супровід – пояснення матеріалу, також завдання розміщуються на сайті Грушівської школи. Окремо у соціальній мережі Instagram, Facebook Messenger, надсилаю завдання окремим учням. У телефонному режимі працюю з 2 учнями. При вивченні нової теми, консультація супроводжувалася аудіо або відео поясненням.
Систематично веду моніторинг стану захворюваності учнів свого класу, веду
індивідуальні консультації для батьків та учнів 2 класу в онлайн-режимі, перевіряю виконані завдання письмові та усні, коментую формувальне оцінювання, вказую на неточності у завданнях. Виконані завдання учні фотографують та надсилають на перевірку у приватні повідомлення. Письмові виконані роботи роздруковую у папку зворотнього зв’язку учнів 2 класу. Усні відповіді учнів оформила у папку в електронному режимі.
За освітньою програмою нашої школи, згідно структури навчального року в період з 23.03.2020 р. по 27.03.2020 р. в навчальному закладі були весняні канікули. У групі Viber розмістила пам’ятки з дотримання правил безпеки життєдіяльності на період весняних канікул. Під час весняних канікул учні 2 класу мали можливість працювати над власним розвитком, їм надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем, що їх цікавили. Індивідуальний план роботи під час карантину виконується повністю.
Працюючи над самоосвітньою діяльністю, впорядковувала: папку виховних заходів, папку класного керівника, програмно-тематичного планування, самоосвітньої діяльності, проводилася робота зі шкільною документацією (класним журналом), перевірялися зошити (по фото онлайн). Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину. Опрацьовано листи МОНУ про організацію дистанційного навчання, Методичні поради щодо організації освітнього процесу у ЗЗСО Миколаївської області, про завершення навчального року та оцінювання у 2019/2020 н.р. Систематично опрацьовувалися дидактичні матеріали на сайтах «НУШ», «На Урок» та на інших.
Розробляючи завдання для учнів 2 класу, опиралася на підручники для 2 класу, посилання на відео уроки та презентації, зокрема:
https://www.youtube.com/watch?v=Ld9zShdQvHE
https://www.youtube.com/watch?v=N22oe05AuwI

Звіт роботи
практичного психолога Бабійчук Ірини Юріївни під час карантину

Відповідно методичних рекомендацій для практичних психологів та соціальних педагогів закладів загальної середньої освіти з питань організації діяльності під час карантину річний план роботи на 2019-2020 н. р. був модифікований в індивідуальний план роботи та був спрямований за наступними актуальними напрямками роботи:
Просвіта та профілактика ( веб-сайт закладу, в Viber oнлайн клуб «Психолог і Я» для педагогів/батьків/учнів ).
 «Вплив зайнятості на зниження рівня тривоги й емоційного стану»,
 «Як не піддатися загальній паніці»;
 «Вплив засобів масової інформації на психіку дітей»;
 «Поради щодо зберігання спокою»;
 «Перебування в соцмережах під час карантину: фейки та перевірка фактів»;
 «Рекомендації для учасників освітнього процесу щодо заходів безпеки проти коронавірусу», «Карантиноправила»;
 «Як важливо навчитися опановувати себе та керувати своїми емоціями»;
 «Речі поза вашим впливом»;
 Флешмоб «Мій подвиг»;
 Створюємо власний чек лист «Розпорядок дня»;
 Розважальний контент: ігри, спільні родинні заняття.
Консультування індивідуальне, (онлайн режимі в Viber, в телефонному режимі).
В індивідуальному плані який діє під час карантину заплановані консультації для всіх учасників освітнього процесу за графіком. За час карантину особистих звернень з боку батьків, дітей , вчителів не було.
Був створений «Консультпунк» на сайті закладу освіти та Viber Клуб «Психолог і Я» де розміщені матеріали:
 «Як пережити карантин без стресу»;
 «Родина на карантині. Складові гармонійної самоізоляції»;
 «Фрази які варто говорити своїм дітям»;
 «Абетка порад від психолога».
Організовані дистанційні загальношкільні батьківські збори на сайті закладу.
Організаційно-методична робота:
 підготовка та пошук інформації до запланованих заходів;
 оформлення робочої документації;
 складання індивідуального плану роботи;
 впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій;
 створення і оновлення інтернет-сторінок, блогу фахівця психологічної служби;
 пошук актуальної інформації та розміщення її на сайті школи.
 ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики та інші).
Курси підвищення кваліфікації
З 30.04.2020 року по 10.04.2020 року проходження дистанційно курсів підвищення кваліфікації практичних психологів, соціальних педагогів, методистів психологічної служби. (МОІППО)
Самоосвіта
Навчання на платформі Prometheus.
Сертифікат «Протидія та попередження булінгу( цькуванню) в закладах освіти.
Посилання на сторінки:
Блог
https://sites.google.com/view/irababiichuk-osvita-psycholog
Сайт школи
http://grush.raiosvita.mk.ua/category/storinka-praktychnogo-psyhologa/
Viber Клуб «Психолог і Я»
https://invite.viber.com/?g2=AQAfB6%2B60kNFr0tASapbeUwBIVi4skWoV8H0G3REyJpm9gEUfJHCxAkqWT8wtbdd

ЗВІТ
вчителя англійської мови та класного керівника 5 класу
Грушівської ЗОШ І-ІІ ступенів Тимофєєвої Тетяна Валеріївни
про пророблену роботу під час карантину
з 12.03.2020

За період карантину з 12.03.2020 р. здійснюється навчально – виховна та самоосвітня діяльність.
З 12 березня було впорядковано папки виховних заходів, програмно-тематичне планування, проводилася робота із шкільною документацією (класним журналом, папкою з виховної роботи), перевірялися зошити, складено план індивідуальної роботи під час карантину.
Згідно плану дистанційної роботи проводиться:

  1. Щопонеділка розміщення у соціальній мережі Viber завдань для учнів 1-9 класу.
  2. Індивідуальні консультації для батьків та учнів 5 класу в онлайн – режимі.
  3. Перевірка виконаних завдань.
  4. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі .
    Навчання з учнями 1-9 класів здійснюється у дистанційній формі. З батьками 5 класу створено групу у Viber. Щопонеділка учні 1-9 класів на сайті школи отримували завдання з предмета http://grush.raiosvita.mk.ua/dystanczijne-navchannya-dlya-uchniv-1-9-klasiv-na-period-karantynu/ . Якщо вивчається нова тема, то вона супроводжувалася аудіо або відео поясненням:
  • https://www.youtube.com/watch?v=sCJ_6K4wAk8,
    https://www.youtube.com/watch?v=tP9Eufz9UEs&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2psP0NSGqZwJBFINIi_NJiLLS1MiBPCj_ro9MO_jxuRlWSymnqZbcY0fk
  • https://www.youtube.com/watch?v=UI9IvLUkok0&t=21s
  • https://www.youtube.com/watch?v=S2hX3N7mHYk
  • https://www.ducksters.com/geography/oceans.php
  • https://learnenglishteens.britishcouncil.org/uk-now/read-uk/musicвпр
  • https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4
    Виконані завдання учні фотографують та відправляють на перевірку у приватні повідомлення Viber, на пошту tanyataska1990@gmail.com чи проходять тестування на сайті «На Урок» чи на платформі LearningApps.org. Якщо ж діти не мають доступу до Інтернету, тоді завдання та щоденні консультації надаються дітям в телефонному режимі.
    Також проводиться робота з батьками класу, адже від взаємозв’язку та взаєморозуміння батьків на даний момент залежить результат навчання учнів. 12.03.2020 проводилися онлайн-бесіди : «Як працювати в умовах карантину?», «Організація робочого місця»,«Короновірус, що про нього потрібно знати і як захиститися».
    22.03.2020 проводилися онлайн-бесіди «Правила безпеки під час весняних канікул» В цей період учні мали можливість працювати над власним розвитком. Учням надавалися індивідуальні консультації у телефонному режимі з тем , що їх цікавили.
    Протягом даного періоду працювалося над самоосвітою:
  1. Вивчалися освітні платформи для роботи з дітьми в умовах карантину.
  2. Опрацьовано Методичні поради щодо організації дистанційної роботи в Грушівської ЗОШ І-ІІ ст..
  3. Систематично проходила вебінари на платформах «Dinternal Education», «Cambridge University Press», «На Урок», «Всеосвіта». Поповнено матеріали власної сторінки на інтернет-сайті «На Урок». Створено інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи.
    Всі завдання, які надавалися дітям протягом карантину, плани індивідуальної роботи вчителя та виконані завдання учнями заходяться в папці «Дистанційне навчання вчителя. Зворотній зв’язок з учнями».

Звіт вчителя фізкультури про пророблену роботу Кривогуза А. В. під час карантину

    За період карантину здійснювалася самоосвітня діяльність. Під час карантину було створено портфоліо вчителя, проводились роботи із шкільною документацією, складено індивідувальний план роботи під час карантину.

    Згідно плану індивідуальної роботи кожного дня проводилося:

  1. Моніторинг стану захворюваності учнів школи.
  2. Розробка і розміщення завдань на сайті школи завдань та відео уроків з фізкультури.
  3. Вивчалися освітні платформи роботи з дітьми в умовах карантину
  4. Опрацьовували методичні поради щодо організації  оздоровлення дітей
  5. Опрацьовували статті на сайтах НУШ
  6. Розробка матеріалів для роботи з учнями.
  7. Пошукова робота в мережі інтернет.

   Учні школи могли переглянути відео з ранковими зарядками та цікавими фізкультхвилинками на сайті: sportmon.org

Звіт про дистанційну роботу вчителя музичного мистецтва Анциферової Вікторії Анатоліївни

За період карантину здійснювалась освітня та самоосвітня діяльність. 

Проводилась робота зі шкільною документацією, було складено план індивідуальної роботи під час карантину. Перевірялися виконані роботи.

Згідно плану індивідуальної роботи  кожного дня здійснювалась така робота:  

1. Коригування календарного плану згідно з дистанційним навчанням.

2. Підбір музичного матеріалу до” Свята Букварика”, до “Дня Матері”, музичних руханок, наповнення папки музично-дидактичним матеріалом.

3. Впорядкування конспектів  уроків, опрацювання фахової методичної літератури, проводилась самоосвітня робота в мережі Інтернет, перегляд відео уроків.

4. Перегляд вебінарів про організацію дистанційного навчання ” Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину “(“Всеосвіта”).

Навчання з учнями 1-9класів здійснювалося у дистанційній формі.

Розробляючи завдання для учнів 1-9 класів, опиралася на підручники, посилання, відео уроки.  

Проводились індивідуальні  консультації для учнів, які потребували допомоги, іноді з батьками. Також здійснювався контроль домашнього завдання. Підтримувався зворотній зв’язок з учнями. Учні надавали фотознімки виконаних домашніх завдань для перевірки. Надавала допомогу у телефонному режимі. 

Опрацювала Методичні  поради щодо організації освітнього процесу.